Monday, 9 May 2011

 Ha Haih, penat Berkawad. Yang paling teruk lah tahun ni sekolah kitorang. The worst thing is, the time we're doing the formation. Gilaa teruk ah. Ada sorang member ni, haha, dia dah tersilap jalan cepat sangat kan? Sempat lagi pusing belakang cepat2 and masuk position dia balik -.-. Mana tak "BENDUL". Haha... Tadi boleh jugak panas gila. We thought we should die there. Yang best, hehe there's so many girl pretty faces.   I thought want to ask her for a phone number. Haha. But, i cant get her number. Maybe, I'm not so handsome. hahaha... Tapi tak pe lah, the inmportant is, saya boleh dpt Certificate tu. Alhamdullilah, tahu ni saye boleh masuk kawad. Okay guys, new post tmorrow okay? Thank for reading :)ih, penat Berkawad. Yang paling teruk lah tahun ni sekolah kitorang. The worst thing is, the time we're doing the formation. Gilaa teruk ah. Ada sorang member ni, haha, dia dah tersilap jalan cepat sangat kan? Sempat lagi pusing belakang cepat2 and masuk position dia balik -.-. Mana tak "BENDUL". Haha... Tadi boleh jugak panas gila. We thought we should die there. Yang best, hehe there's so many girl pretty faces.   I thought want to ask her for a phone number. Haha. But, i cant get her number. Maybe, I'm not so handsome. hahaha... Tapi tak pe lah, the inmportant is, saya boleh dpt Certificate tu. Alhamdullilah, tahu ni saye boleh masuk kawad. Okay guys, new post tmorrow okay? Thank for reading :)

No comments:

Post a Comment