Saturday, 7 May 2011

Cinta Monyet ?

Orang kata, cinta monyet tak akan berkekalan. Memang itu lah hakikatnya. Seperti hubungan aku bersama Anis Nadhirah, baru sehari. Dah break, atas sebab ayahnya yang tidak merestui hubungan kami. 
Aku redha, ayah dia buat macam untuk kebaikan dia jugak.
Tapi kenapa si ayah ni susah nak paham perasaan aku? 
Betapa hancurnya hati aku, dulu Anis tinggalkan aku, sampai skarang tak hilang sakit. 
Tapi skarang, tambah lagi. Sekali lagi dia buat aku sakit.
Aku dah berjanji dengan ayah dia, aku takkan ganggu dia lagi.
 Dan sekarang, dengan janji itu. Aku tak akan ganggu dia lagi.
 Insya-Allah terbuka pintu hati ayah dia untuk terima aku SUATU HARI NANTI..
Apa salah aku?! Apa?!
Sakitnya hatiku takda sapa yang tau. Hanya Allah yang tahu.

No comments:

Post a Comment